Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-10, 16:14   #443
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Herlighet! Helt enig med deg Mille, går det ann?

Tiden man skal bruke ifølge diagrammet er jo den samme tiden vi skal (ca.) bruke på ED. Kommer ann på hvor mye man skal ned selvfølgelig. Men tempoet virker likt. Trodde slankeoperasjon var for ekstrem fedme, eller fedme som skyldes fysiske årsaker, dvs.folk som har hormonfeil, må gå på medisiner og dermed er overvektige av det. Eller ekstremt fete mennesker som har prøvd alt og virkelig har en laaaang vei å gå.
...alt blir så komersiellt! Det er til å bli dårlig av . Det er fordi folk skal tjene penger, intet annet og for at veien til vektreduskjon ikke skal bli så lang. Er vel mange som vil bli slanke men ikke vil jobbe for det!

Jeg syntes vi står på hver for oss. Takket være dere får jeg oppmuntring her, men den alene hadde ikke gjort at jeg gikk ned til målet mitt. En må prioritere og avse visse ting en periode for å nå et mål....nei veldig sant, provoserende at det sendes som reklame!!!!!!!!!!!!

Når det gjelder komentarer og mange velmente men idiotiske tilbakemeldinger på min vektreduksjon, så er det blitt mer stille nå...bare en beundring om at jeg klarer det. De ser jo at klærene henger på meg. Skulle prøve sånn trenings rokke-ring igår. Da falt nesten buksa av meg! Den har vært den strammeste! Nå slenger den rundt rompa, lårene og det har blitt en stor, tom pose foran der hvor magen pleide å ligge før.... Så jeg er fornøyd!

Titti og Streber blir med på å veie meg imorgen! Tomorrow it is!