Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-10, 11:45   #37
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Er så lei..

Opprinnelig lagt inn av sigboh, her.

På slutten av dagen idag var det enda en som begynte da jeg kokte meg vann til en kopp pulvercappucino (mamma har funnet en i sverige med kun 2 gram karbo pr. 1 kopp ferdig drikk). Hun ser på meg og smiler sleipt mens hun sier "Du vet at den der inneholder MASSE karbohydrater?!" med den mest spydigste tonen. Jeg smilte sukkersøtt tilbake og sa "Du er så snill som prøver og passe på meg, men denne har ikke det og jeg greier det egentlig utmerket godt selv!". Da ble hun ganske lang i maska

Herregud så flink du er! Var ikke det GØY!!! Dyktige pia si det! Du har akkurat det du trenger for å håndtere jentene - fortsett slik så gidder de ikke holde på så lenge

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat