Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-10, 11:12   #343
Marte83
Medlem

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østlandet
Marte83 er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

dere er så flinke alle sammen synes jeg, selv får jeg så mye ideer og ting jeg skal prøve ut etter jeg kom inn på det forumet her, så har masse spis deg slank mat i frysern som jeg spiser av og til, også har jeg begynt å lage en del av maten selv. og jeg teller ikke kaloriene når jeg lager mat selv, passer bare på kabene, (jeg er så dårlig på å telle og finne ut av det) bruker diett.no sin kalkulator til å se hva jeg har spist ca iløpet av en dag, og resultatet er ikke så alt for galt.

Har ikke gått så mye ned i vekt på disse 6 ukene, men det er jo min egen feil, men tror jeg begynner å få dreisen på det nå.. så da får vi se åssen det går fremmover

Var å hentet "mat" på mandag, ble for det meste alt det søte og gode de har, så jeg har noe å kose meg med i jula jeg også når resten av familien dytter innpå med goddis..

Denne uken skal jeg bli flinkere til å teller kcal sammen med karbene, er ikke så lett å få alt til med en gang :P

Jeg skal innrømme jeg er litt missunnelig på dere som klarer å følge dietten fult ut for jeg ser jo dere går ned masse

Men jeg går nå hvertfall ned litt nå og da, og det er lenge til sommer enda kom jeg på, så jeg stresser ikke så mye lengre, jeg har jo god tid

Prøvde spisdegslank pizza toast og synes den var veldig god, så nå er det blitt min nye lunsj,

har også kjøpt inn masse kream cappucino nam nam
og de nye kjekksene, skal prøve de i helga

ha en fantastisk onsdag dere, og stå på

Alt går! enten så går det bra, eller så går det over!
Marte83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCLF Svar med sitat