Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-10, 00:27   #441
Mille89
Medlem

Mille89 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

takk skal dere ha!
hmmm,,,seks uker har jeg holdt på, i gjennomsnitt 2 kilo uken
Men i fase to har det vært en i uken, satser på det holder seg ca der en stund. Ikke mer ihvertfall, må jo nesten få tid til å følge med jeg også da! Nå som jeg har fått vekk det "værste", er det ikke lenger så viktig at det går så fort egentlig. Jeg føler meg sunn, ser sunn ut og er vel generelt i bedre humør.

Jeg har forresten irritert meg noe grenseløst over en reklame på tv3 nett-tv en stund. For fedmeperasjon da. 98 000 koster det, og de operer deg om du har BMI over 30! ERDETMULIG???? Jeg forstår at dette er et alternativ når alt annet er prøvd, men da med skikkelig oppfølging (denne klinikken innebærer to timer "livsstilsskole" og tre år "elektronisk" ppfølging). men at denne reklamen retter seg mot MEG, gjør meg så innmari sur. rett og slett. Her er link til bildet de bruker i reklamen : http://www.fedmeoperasjon.no/galleri...mi_diagram.jpg

Jeg HAR så lyst å slå den der. Bare på pur f....
Jeg hadde jo faktisk BMI 34,noe. Det kommer nok aldri til å gå, men til slutt, da er jeg der, i de "normalvektiges verden", og jeg kan fortsatt spise nok til å få i meg næring naturlig. Nei å gjøre det greiene der til noe allment, det synes jeg lite om. Stor respekt av alle som har gått gjennom det, for det kan virkelig ikke være lett.

Puh,,,dette har gnaget i flere uker.

Idag spjeret sjefen sin bukse i rumpen etter han hadde spist en snickers (han er veldig slank)

Streber: kan vi ikke få se et bilde da? Væææær så snill. Og ja spesielt flk på jobben men venner også fnyser av maten min. Men de har begynt å holde litt kjeft nå da, kanskje frdi jeg ikke prater så mye om det lenger? Har jo dere!

Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat