Tråd: Å spise nok!
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-10, 23:44   #20
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Å spise nok!

Opprinnelig lagt inn av lille_flode, her.

F.eks pisket kremfløte med et par bringebær? hvordan er det å blande inn i det sparsommelige kostholdet mitt? Det frister nemmelg. Kanskje ikke all verdens næring, mn det er jo fett..... noe vitaminer i bærene...

Og grønnsaker som vokser over bakken, vel, kan noen nevne noen som funker å ha i veska som kan knaskes i farta? Annet enn blomkål...

Krem eller fløte med bringebær er finfint! Ikke for mye bær om du skal være i ketose riktignok, men litt går bra.

Av grønnsaker har du jo agurk, paprika, salater... Hva med disse små babybelostene? Norvegia har også visstnok kommet i slike små pakninger, jeg har ikke funnet dem noe sted ennå, men...

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat