|
Sv: Å spise nok!
Det er ikke snakk om at jeg er kresen, det er bare at jeg får helt noia av å måtte svelge mat på en måte, jeg blir kvalm når jeg tygger maten og klarer bare noen biter.
I dag har jeg spist det jeg skrev over og i tillegg blomkål/brokkoligrateng tilsatt baconbiter,-omtrent 150gr tenker jeg.
I dag var jeg faktisk bittlitt sulten på jobben, det er bra! Men hadde ingenting tilgjengelig. Greia er at jeg har ikke fri før til jul heller, tøft kjør nå, sånn er det bare. Herlighet, hørs jo ut som jeg er en skinnmager anorektiker eller noe, men særiøst, jeg VIL gi kroppen min næring og leve sunt, men uansett hva jeg tenker på av mat så er de bare ikke fristende.
F.eks pisket kremfløte med et par bringebær? hvordan er det å blande inn i det sparsommelige kostholdet mitt? Det frister nemmelg. Kanskje ikke all verdens næring, mn det er jo fett..... noe vitaminer i bærene...
Og grønnsaker som vokser over bakken, vel, kan noen nevne noen som funker å ha i veska som kan knaskes i farta? Annet enn blomkål...
|