|
Sv: Frustrert :O
Jeg følger egentlig ingen retning. Bare tenkte jeg skulle prøve lavkarbo. Spiser ikke brød, knekkebrød, potet/ris/pasta. Bruker ikke sukker, ingen light-produkter. Lever liksom på oppskrifter jeg finner her inne og prøver å holde ut. Holder meg til Kremfløte, meierismør og seterrømme. Mye godt, men jeg sliter med søthungeren etter knekken jeg hadde i sommer.
Jeg startet på lavkarbo igjen for en måneds tid siden, men sliter som nevnt med søtsuget. Det "ramler" søtt innafor leppene støtt, men ikke så mye. Likevel nok til at frustrasjonen holder seg vedlike.
Jeg sliter også, som deg Vibeke-67, med insulinresistent og PCOS.
En vanlig dag for meg, kan se omtrent slik ut:
Frokost
2 stk Fiberrik med smør og ost
1 kopp traktekaffe med en skvett fløte
Middag
Strimlet svinekjøtt stekt i smør med
champignon
løk
paprika
litt fløte
Kveldsmat
2 fiberrik med smør, egg og majones
Drikker minimalt med vann, da vannet her er fælt. Bruker å blande tynn saft av Fun Light og vann. Drikker noen kopper kaffe i løpet av dagen, med og uten fløte, cola zero.
Prøver å variere kosten, men likevel synes jeg det er vanskelig nå. Og siden det gikk så fint i begynnelsen, er dette veldig frustrerende.
Har trent en måneds tid, men går kun på tredemølle og sykler. Satser på å trene styrke etterhvert når vekta begynner å gå ned... hvis det skjer.
Tips eller råd enyone???
|