|
Sv: Er så lei..
Nå har jeg faktisk ikke så mye erfaring med mobbing, selv om jeg har vært veldig overvektig hele livet...
De prøvde å mobbe meg på barneskolen, da endte jeg opp med å brekke nesa på han som var den verste.. (Man kødder ikke med hestejenter)...
På ungdomsskolen, så kom jeg ut av skallet mitt, og om noen slengte drit, slengte jeg dobbelt tilbake, og til slutt stod de som prøvde å mobbe meg der å så ut som noen tåpelige apekatter...
Har alltid vært stor i kjeften (i dobbel betydning ja.. ) 
Og kunne godt allerede i ung alder lire av meg ting som (Jaja, jeg er kanskje feit - men du er stygg og jeg kan slanke meg, stakkars deg, hva skal du gjøre?..) Ikke det at det gjør meg noe bedre enn mobberene.. Men jeg måtte ha klørne ute.. Det har jeg fortsatt... Men det fikk meg igjennom hele skolegangen min..
Så kjære deg, ikke være redd for å ta igjen.. Det er ingenting som sier at du skal sitte der å ta imot dritten de slenger til deg.. Uansett hvordan de har det hjemme.. Vær liten å sårbar på innsiden slik at du bevarer det vakre ved å være menneske.. Men vær hard på utsiden og ikke la drittkjerringer få noe ut av det de sier til deg.. Du er nydelig, og uansett hva som "feiler" deg er man ALLTID bedre enn de som mobber...

|