Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-10, 18:40   #4
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Omgangssyken! Hva nå?

Uff, stor klem Omgangssyke er noe dritt!

Jeg klarte ikke å spise lavkarbo da jeg hadde 2 omganger med streptokokker etter hverandre, jeg jeg endelig klarte å spise fikk jeg ikke ned noe skikkelig lchf mat, jeg klarte så vidt å svelge litt nudler.. Jeg levde på 3 pakker nudler i uka i nesten 3 uker og gikk opp 10kg... De sliter jeg med nå. Å komme igang var kjempevanskelig fordi jeg ble kvalm bare jeg kikket i eggehylla i kjøleskapet Og for å få brukt opp eggene( man kan jo ikke gå i hønsehuset og si: snille fruer, kan dere stoppe å legge egg i 14 dager? )bakte jeg alle slags kaker og åt en ukes tid. Og når jeg først er på karbokjøret er jeg kvalm og sulten hele tiden, mellom hvert måltid blir jeg så sliten og trøtt at jeg er helt i svime etter 3 timer og glefser til den som ikke gir meg en bit med sjokoladekake eller nybakt brød( og jeg hater brød).

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat