Tråd: Adopsjon
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-10, 16:01   #36
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Adopsjon

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

...i forbindelse med fødsel. Nettopp at det ER ikke så ille som det høres ut....jeg synes hun har et litt urealistisk syn på det, det ER i de aller fleste tilfeller ikke så ille som man tror, tvert imot.

Ja, nå skal ikke jeg starte noen debatt utenfor tema i denne tråden...men selvfølgelig har man et urealistisk syn på noe man ikke har prøvd.

Problemet er når blodige skrekkhistorier skremmer folk fra å tørre og prøve.

I min bekjentskapskrets finnes det utrolig mange som har født og som elsker å fremheve sin egen prestasjon gjennom å brette ut så mange gørrete detaljer som mulig, for virkelig å understreke hvor flinke de har vært, liksom. Det er trist at de ikke klarer å se forbi sitt eget behov for selvhevdelse, og ikke skjønner at de skremmer andre kvinner. Eller kanskje det er nettopp det de gjør? Jeg vet ikke.

Når man så registrerer at flere av disse bekjente kvinnene sliter med sexlivet etter fødselen, og man allerede har fått informasjon om hvilke kroppsdeler som er revet i stykker, klippet og sydd så gjør man seg visse tanker.

Fint at dere som har uttalt dere om svangerskap og fødsler i denne tråden deler sånne positive erfaringer! Positive, oppmuntrende historier trenger vi flere av i verden, for kanskje å få et mer balansert syn på ting.

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat