Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-10, 14:44   #35
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk
Exclamation

Sv: Hvorfor kroppen skiller ut vann på lavkarbodietter, myten om salt og HKS

Opprinnelig lagt inn av sæterjenta, her.

Du har enten ikke prøvd det, eller prøvd noe du ikke syntes fungerer. Er ikke så viktig for mange av oss at legestanden skal godkjenne det som virkningsfullt, når vi VET at det fungerer for oss. På samme måte som de fleste av oss her inne VET at lavkarbo er sunnere enn det forståsegpåerne mener...På sett og vis vil jeg jo da også påstå at fleste av oss her inne lever på et ALTERNATIVT kosthold, som ikke fungerer eller som er potensielt farlig for oss...sett i forhold til hva myndighetene har vedtatt er bra for oss

Jeg er enig i at mye naturmedisin har noe for seg. MEN når man mikser sammen natumedisin og legemedisin så kan det oppstå bivirkninger som kan gjøre vondt værre siden det IKKE er gjort så mye forskning på det området. Jeg kommer i farta bare på et naturmiddel som var direktr farlig sammen med vanlige legemidler: johannesurt, men det er sikkert mange fler. Husk at mye av det som HAR vært naturmedisin har etterhvert blitt til legemedisin nettopp grunnet faren for feilmedisinering feks digitalis.