|
Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av Popp, her.
Men tenk også på hva dere har klart hittil! Dere har vært superflinke 
Så forresten på et tv program idag, hvor kvinnen som både var vakker og slank ikke var fornøyd med kroppen sin og skjulte seg bak klær. Han tv-fyren hadde tatt et bilde av henne i undertøy som de hadde kamuflert med en å tegne over kroppen hennes med en annen farge og undertøy. Da hun skulle kritisere bilde, skrøt hun av hele figuren uten å vite at det var hennes eget. Er det ikke rart at vi er så stenge med oss selv? At alle andre ser så mye bedre ut enn oss selv? Vi må lære å elske oss selv i større grad.
Du har så rett. Det er også noe som heter "å elske andre som oss selv"...kanskje man må fylle litt på glad og førnøyd i seg selv- tanken! Sikkert mye oftere!
Jeg holder på med en ting jeg ennå ikke er blitt veldig god på i livet....Si NEI når jeg ikke vil og si TUSEN TAKK, og ingen ting mer når jeg får kompliment. Jeg begynner alltid å unnskylde meg eller fortelle hvor billig den buksa egentlig var eller de skoene...kan jeg ikke bare si "TUSEN TAKK" og smiiiiiiile ?!?!?!??!?!?
Opprinnelig lagt inn av tuddelu, her.
Titti du ser fantastisk flott ut!
Det som slår meg er at vi er så strenge mot oss selv!
Livet er fylt med utskeielser og det er ikke meningen vi skal være foruten dem. Det fantastiske er at vi alle henter oss inn igjen etter utskeielsene gang på gang - DET er en stor bragd det!
En god klem til dere alle!
Skal vi finne et annet ord for UTSKEILELSER? Syntes det ghøres så "synd-aktig" ut....bare negative ting i hodet mitt når jeg hører det ordet. Hva med : "idag/i helgen/ikveld skal jeg kose meg! Og ferdig med det! Man kan velge å ta mindre sunn mat og dermed hente seg inn dagene etterpå. Nå er vi blitt store jenter og lært at vi ikke kan kose oss hver dag, men av og til 
Vi gjør alle en stor bragd! Klapp på skulderen til alle på ED tråden