Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-10, 00:17   #13
lifejack
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Er det frekt å ikke spise det er får servert når en er på besøk?

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Jeg er så "heldig" at jeg ikke tåler melk og mel og bruker det ofte som unnskyldning dersom jeg ikke gidder å gå inn på hvorfor jeg ikke vil spise.

Jeg er også så "heldig". NOE positivt er det visst med alle disse intoleransene Men merker jeg er mektig lei av at alle skal synes så fryktelig synd på meg som "ikke tåler noen ting" og derfor ikke kan spise noe. Har jo stort sett ikke lyst på halvparten av hva som blir servert uansett, så den store nøden lider jeg da aldeles ikke. Og de ser vel at jeg har nok kjøtt på bena til at jeg må få i meg tilstrekkelig med næring på en eller annen måte
Men til TS: Det er ikke så greit å si hva du skal gjøre. Du vet best hvordan disse menneskene vil reagere på hva enn du velger å gjøre, men bare husk at det er DEG du må ta hensyn til. "Drit" i hva andre mener. Det er DIN helse, og du må bestemme deg for om du ønsker å smake litt eller velge en annen løsning. Men velger du å ta en liten porsjon, så skal det være fordi DU har lyst på det, og det virker ikke helt som om du ønsker det (utifra hvordan du skriver innleggene), så da bør du kanskje bruke noen av tipsene du har fått over til å unngå å spise maten

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat