|
Sv: Den store felles ED-tråden
Så pussig at vi alle har så lik bakgrunn innen slanking, godt å vite en ikke er alene.
Når jeg ser gjennom listen min så ser det jo helt desperat ut og det er vel kanskje det det også er, føles så urettferdig at man veier for mye når en er så "flink" og følger en diett, og så går det sååå sakte ned. Kan se ut om at en diett bare fungerer ordentlig første gangen, så det er kanskje på tide med litt forandringer i dietten som du har nevnt tidligere, Monica.
Ja, det har vært tøffe tider og i sånne perioder går jeg alltid opp, jeg er dessverre ikke av dem som raser ned i vekt med motgang.
Men nå har jeg det utrolig bra og har fått meg verdens fineste kjæreste og stefar til gullet mitt. Men det hjelper visst ikke på vekta det heller. 
Han synes jeg er fin som jeg er, men jeg er ikke fornøyd når jeg ser meg i speilet eller ser bilder av meg selv. Det er han som har tatt bildet av meg, julebordet i fjor. Bildet lyver nok litt, han har fått streng beskjed om å ta bilder ovenfra og ned. 
Streber, jeg sier som Monica og som du selv sier, tenk hva du egentlig kunne hatt puttet i deg...
Da sier vi veiing på torsdag her også, da er det bare å krysse fingrene...selv om jeg har litt dårlig følelse...
Men nå er det nattinatt på denne jenta, nå er jeg så sliten av å være sykepleier, stakkars lille gullet mitt, spydde som en gris før han la seg i vår seng. Samboeren min må pent bytte seng med gutten i natt.
Snakkes i morgen. Stå på alle sammen. 

|