|
Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av streber, her.
Titti og Monica, det var som å lese om meg selv for tidenSÅ fysen de fleste dagene nå, noe med at førjulstiden er igang tror jeg. Prøver å si til meg selv at det er verre om jeg hadde spist alle bollene, julekakene , frukt , lefser ETC ETC som blir budt meg i disse tider SÅ, på et vis er jeg littegrann flink som ikke tryner i dette, men har i fase 2 nesten ikke gått ned jeg heller Så når Monica sier at vi til høsten sikkert er slanke, kjenner jeg i disse tider at jeg er usikker på om JEG er det....
STREBER....du er så flink så og helt ærlig med deg selv. Går du opp i vekt av den sjokoladen da?!?!?! Hvis ikke er det da vel ikke noe å ha dårlig samvittighet for........
Ja dette var som å lese om meg selv! Jeg var på min første annanas og eggekur med innslag av grapefrukt... som 11 åring! Bare at jeg aldri har vært en jo-jo slanker! Jeg har vært jevnt kraftig/rund og så økt etterhvert barn!!!!!! Vet faktisk ikke hva jeg veide da jeg møtte mannen min igjen, men tror det var sånn som jeg er nå! Brukte de samme buksene da som nå...men den gang var de trangere...så jammen om jeg vet!?!?!?!?
Men mine foreldre skilte seg da jeg var 3 år. Mammaen min også var "snill" å gi oss masse "kos" (dvs. sjokolade, bakevarer og mer godteri...)
ve dmange anledninger. Der er der de dårlige vanene er blitt etablert. I veldig ung alder....uff og uff!!!!! 
...men nå er det andre boller! Føler vi er i lik fase også...alle er litt lei, men vil ikke gi opp.......det er jo det som er aller VANSKELIGST...å være flink over lang tid!
Opprinnelig lagt inn av Titti, her.
Stor klem til deg, Streber. 
Enda godt vi er i samme båt. 
Vet ikke med dere, men jeg har som sagt slanket meg halve livet og alltid passet på vekten, vært lubben siden jeg var fem år ca og foreldrene mine skilte seg. Da ble det mye kos i form av mat og godis, mamma ville jo bare trøste oss stakkars, men det ble nok litt feil, hvertfall for meg som har legge-på-seg-genet i seg.
Herlighet for en merittliste!!!!!! Her bøyer jeg meg i støvet....kjære deg. Du gir deg jo aldri. Masse skryt og heiing på deg. Du er SUPERGOD! 
...IKKE GI DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
For en flink mamma du er. Ikke lett å flytte for seg selv med barn etter et langt forrhold. Ble helt paff av historien din. Får bare mer og mer respekt for alle her inne når det viser seg hva du og andre har å stri med. Livet går seg jo til, men en kamp er det visst!
STREBER og TIIT: Kjempe kos med et møte en gang...vi kan jo vente til alle er i mål! Jeg VET IKKE OM JEG HAR KLART DET, jeg har bare veldig lyst og en god plan til sommeren igjen... Det gjenstår å vente og se!