Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-10, 22:19   #31
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor kroppen skiller ut vann på lavkarbodietter, myten om salt og HKS

Opprinnelig lagt inn av Mr. Muscle, her.

Den Tanita vekta kan du best bruke som opptenningsved på en kald vinterdag. Jeg lo så jeg skreik når jeg prøvde en slik en. Måtte vistnok ned 35kg. Mens de jeg møter ikke kan forstå at jeg veier over 100kg når jeg vistnok ikke ser feit ut...

På sykehuset fikk jeg bekreftet det som min tanitavekt viste.. Der målte de vannstanden på andre måter. Så nå går jeg uten vanndrivende for de vil se hvor mye vann jeg KAN samle i kroppen... For å si det sånn så har jeg gått opp 6 kilo siden de tok den vanndrivende medisinen min for to tre uker siden. Blodtrykket fyker til himmels i allefall en gang om dag. Jeg er 100% sykemeldt. Jeg spiser minimalt med salt på lavkarbomeny og drikker minimalt med vann. ALT for å holde vannet unna kroppen og slik må jeg holde på til midten av januar. Da skal jeg på nye prøver for å sjekke HVORFOR kroppen samler vann.

De første årene jeg gikk på lavkarbo klarte lavkarbo alene å holde vannet i sjakk, men det går ikke nå lengere.