|
Sv: Adopsjon
Opprinnelig lagt inn av Imse, her.
ÅÅÅÅ, tenk å ha barn som sov hele natta før de begynte å gå, det skulle jeg gjerne opplevd en gang! Her har det ikke vært snakk om å sove en hel natt før mellom 2 og 4 år( storebror våknet hver natt til rundt 4 års alderen)..
Og sånn ellers, det er jo ikke alle som revner nedentil av å føde heller, mye kommer an på en selv og jordmor også. Jeg revnet en del under første fordi jeg ikke klarte å holde igjen under den rien der hodet kom. Men siden revnet jeg ikke og det var heller ikke noe traumatisk. Men at noen er redd for eller vil slippe plagene ved svangerskap og fødsel, det kan jeg skjønne, selv om jeg selv elsker å gå gravid og føde.
Spør du en del som adopterer, så skulle de nok gjerne ha gått gjennom både 2 og 3 fødsler for å slippe den prosessen det er å adoptere. Hele ditt liv blir blottlagt på godt og vondt, men hovedinnlegger høres jo ut til å være forberedt på dette.
Jeg revnet jeg også.. Kjente ikke at jeg revnet.. Men da jordmora sa at jeg gjorde det ba jeg henne sy et par sting ekstra til glede for mannen.. 
Forresten så skvatt jeg ut ungene mine. Det var gjort unna på 20 min hver gang. Det var vondere å gå til tannlegen...