Tråd: Adopsjon
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-10, 21:16   #12
Vippa
Medlem

Vippa sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 52
Vippa har en fantastisk aura rundt segVippa har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Adopsjon

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Nei norskadoptert er vel ikke så mange som merker uten om man vet om det, så da er det vel ikke så lett å "ha problemer" med det.. har man en annerledes hudfarge er det nok litt annerledes. Det er nok ganske vanskelig å få en norsk unge om man skal adoptere tror jeg..

Jeg lurer litt på hvilke fysiske plager du får av å ha barn? Det å gå gravid kan sikkert være fint om man ikke får noen plager, men noen får jo også masse plager.

Det er ganske så "lett" å ha problemer som adoptert; uavhengig om man ser etnisk norsk ut eller ikke. Det er problemer som oppstår hos adoptivforeldrene som kanskje ikke har de økonomiske eller intellektuelle ressursene til å støtte ett rotløst barn. Mange adopterte føler seg rotløse og uten noen iboende identitet. Det er ofte viktig å søke etter sitt opphav for å finne svar, det er noe dere som mulige adoptivforeldre bør tenke igjennom og hvor dere bør støtte opp på best mulig måte.

Når det gjelder fysiske belastning etter fødsel så kan jeg nevne nattevåk i noen år, tidlige morgener i flere år, konstant taxisjåfør og løpejente.