Tråd: Adopsjon
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-10, 20:21   #4
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Adopsjon

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Dessuten er det nok av barn der ute som trenger foreldre... som jeg da kunne hjulpet..

Det er en kjempefin tanke, men stemmer ikke helt. Det siste jeg leste var at det var mangel på barn i forhold til de som ville adoptere, derfor er bla. ventetiden ofte på flere år, det er svindyrt og man må ofte ta flere turer til adopsjonslandet osv. Ofte får man et eldre barn med psykiske laster, og det er utrolig flott at noen kan ta imot dem for de trenger det jo virkelig, men jeg tror man skal være ganske forberedt på at man ikke alltid sitter igjen med en "søt liten baby", misforstå meg rett.
Jeg er nok litt farget av at en bekjent for noen år siden var gjennom en hard adopsjonsprosess og sa at hun virkelig skulle ønske hun kunne få barn selv og slapp å gå gjennom det marerittet, selv om det selvsagt var verdt det til slutt. Jeg er nok også farget av at jeg elsker å både gå gravid og føde, det er helt fantastisk og jeg skulle gjerne gjort det 100 ganger til om jeg hadde kunnet.