Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-10, 12:26   #115
christine76
Medlem

christine76 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 49
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Novemberskravletråden til 30+

Synes det er så utrolig kjekt å lese om dere som stadig når nye delmål eller bryter vektgrenser. Flott at dere deler gleden med oss.

Og StineH, har du drevet med riding mye før? Jeg gikk på et kurs for et par år siden og syntes det var kjempeskummelt men også veldig gøy. Har ikke fortsatt noe mer da, tiden strekker bare ikke til. Men nå vet jeg at jeg ikke er helt grønn om muligheten skulle by seg til å ta en ridetur.

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg ønsker meg en b-cup jeg, er lei av ikke å kunne kjøpe bh'er til en billig penge på H&M og alle andre steder. Men ok, har Reimers i nærheten og Thriumph koster ikke all verden i 75E heller, ikke for alle modeller i alle fall.

Ja, med størrelse 70H nå så kjenner jeg absolutt til fortvilelsen ved å ikke kunne handle i vanlige butikker. Var i London forrige helg og skulle kjøpe meg en stroppeløs BH til bruk på julebordet. Og der er det jammen litt av et utvalg altså. I relativt rimelige priser også (var på Debenhams). Hadde lyst til å shoppe masse. Men det hadde jo vært veldig teit i og med at jeg kun kunne brukt dem et par uker. Ille nok å kjøpe en BH for den korte tiden. Men ja, gleder meg til å kunne gå berserk på de rimeligere kjedebutikkene og kjøpe undertøy. Har bestemt meg for å be om C-cup. Han sa at han ikke kunne garantere noe spesifikt, og om han sikter på C så blir ikke B eller D krise heller.

Det jeg derimot har begynt å bekymre meg litt for er magen. Den er ganske slapp og hengete kan man si, etter å ha gått ned 40 kg på litt over et halvt år. Men det har liksom ikke vært noen krise, siden puppene uansett er så store. Men etter operasjonen kommer sikkert magen til å stikke lenger ut enn puppene. Så da kommer jeg sikkert til å bli supermisfornøyd med den. Får virkelig håpe at tiden og rikelig med fuktighetskrem kommer til å hjelpe litt på det fremover altså. Tenk så kjekt det hadde vært om man bare kunne gå ned i vekt og så ble kroppen som når man var tenåring igjen..

Jeg har tøffet meg og lagt inn avatarbilde!

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat