Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-10, 07:55   #2
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: rbnett.no: Ned 42 kilo på lavkarbodiett

Huff, den artikkelen likte jeg dårlig. Det var en familie som ikke har lært mye til tross for fantastisk resultat... Det var bare en kur for dem. De spiste slik i ett halvt år og testene hos legen viste at alt var fryd og gammen, men det var fortsatt bare en kur?

Det kritiske punktet kom da målet på 80 kg var nådd i oktober, og gutten skulle over på normalt kosthold: – Jeg var nervøs for hvordan det skulle gå, for jeg vil absolutt ikke opp igjen, sier Joachim. Nå spiser han to skiver til frokost, to til lunsj, vanlig middag, og godteri bare i helgene.
Stakkars gutten... Han er jo sannsynligvis kraftig insulinresistent som har blitt så stor i en så ung alder, og så går han tilbake til brød, ris, pasta og poteter...

Dietten lar seg ikke forene med trening, men å gå på skolen har ikke vært noe problem.
Javel? Jeg sitter her og ruller så hardt med øynene at jeg ser hjernen min.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat