Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-10, 00:14   #12
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Klassefest...

Nå er jeg to år yngre enn deg og jeg "møtte" han som mobba meg gjennom hele grunnskolen(!) - han har IKKE forandra seg. Han mente det var MIN egen feil at jeg ble mobba, at jeg overdrev (er det mulig å overdrive 9-10 skoleår med mobbing, fysisk, psykisk mobbing?), at jeg måtte slutte å sutre sånn over det, det var bare erting.

Så du kan risikere at de drittsekkene ikke har forandra seg, slik som han. Jeg trøster meg med at han er en av de usleste personen jeg noensinne har vært borti. Han er til og med lavere enn meg og ikke den peneste fyren jeg har sett (og jeg liker ikke en gang gutter..) Så jeg godter meg litt nå i dag at jeg er et bedre menneske enn han (selv om det kanskje ikke virka slik av det jeg skrev rett over her nå)

Den dagen vi skal ha klassefest skal jeg troppe opp og vise meg frem - da kan dem bare angre på alle de årene - de gikk definitivt glipp av en fantastisk person Fordi jeg er faktisk det, selv om de sa noe helt annet så er jeg det. Han/de har ødelagt halve livet mitt (med tanke på at jeg bare er 20 år..), men morgendagen får de ikke ha!