|
Sv: Ang å operere bort overflødig hud
Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.
Hvor mye gikk dere ned før huden hang? Noen som husker?
Har gått ned 17.5 og har ikke noe heng. Foreløpig
HAr aldri vært i narkose og er vettaskremt for akkurat det.. ser for meg å aldri våkne opp igjen
Det er vel svært få som ikke våkner opp av narkose altså, det er en helt unødvendig frykt, selv om jeg skjønner at du har den. Jeg har hatt narkose to ganger og har selvsagt våknet opp igjen, men akkurat der og da har jeg begge gangene nesten ønsket at jeg IKKE gjorde det. Jeg reagerer kraftig på narkose. Sovner fort og merker jo ingenting før jeg blir vekket, men da har jeg den verste, mest hårreisende "hangoveren" man kan tenke seg, jeg vil bare sove hele tiden og er kvalm og dårlig og vil bare dø, nesten. Nå har jeg nettopp funnet ut at det finnes flere typer narkose og at jeg kan si fra om dette ved en evt. neste operasjon. De fleste reagerer heldigvis ikke som meg.
Jeg husker ikke helt hvor mye jeg hadde gått ned før huden hang og slang,men kanskje 40 kg+? Jeg husker i hvert fall at jeg ikke hadde så mye løshud da jeg hadde gått ned 35-40 kg, men at det var da jeg begynte å få det. Jo det stemmer nok det. Og nå har jeg jo gått ned 77 kg sånn ca, så lårene er ikke særlig fine. Men magen er finfin, for den er operert. Før det hadde jeg 2 kilo ekstrahud på magen, det var ikke så kjekt.