Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-10, 18:56   #11
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Helt ny i gamet

Opprinnelig lagt inn av Nordpia, her.

Takk for et flott og informativt innlegg, Nerthus - setter pris på det.

Min filosofi er egentlig så enkelt som å lære meg mest mulig om lavkarbomat, spise fornuftig og være realistisk. Må nok medgi at den stixen er morsom når man får utslag ja... *ler* Har vært i ketose en gang før når jeg forsøkte pulver (men pulveret fikk meg til å kaste opp etter bare tre dager, så ikke aktuelt å fortsette med det). Må nok sjekke litt for gøy i kveld og i morgen, men det beroliger meg at man faktisk kan være i ketose uten at det gir utslag på stixen.

Som nybegynner så teller jeg veldig karbs nå, men regner med det blir en automatikk i matlaging og spising etter hvert, så jeg ser veldig lyst på fremtiden. Time will show hvordan dette går, men målet er i alle fall å ha en betydelig reduksjon fram mot sommeren. Og jeg er altfor sta til ikke å klare det..

Jeg er faktisk en av utrooolig mange nordlendinger her i Trondheim, og jeg stortrives i byen! Skjønner ikke at noen vil flytte herfra engang... Hihi...

Hilsen Nordpia

Byen er fin - været er rævva! Hovedgrunnen til flytting var faktisk jobb - men klimaet var også en god unnskyldning. Været er mer stabilt sørpå litt inn i landet og det hjelper på en "gammel skrott" *ler*.
Trondheim er full av nordlendinger - og de fungerer vanligvis veldig godt sammen med trøndere!

Ønsker deg lykke til med kostholdsendringen - for meg har det endret livet mht helse og vekt så mye at det er uaktuelt å gå tilbake til det jeg spiste før

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat