|
Sv: Novemberstartere! Foren eder!
Opprinnelig lagt inn av Nelly, her.
Jeg er fremdeles i ketose Har testet meg regelmessig, og testpinnen er vakker og lilla .
Jeg hadde virkelig bestemt meg for og ikke veie meg på en uke, altså ikke før til mandag. Men i dag sprakk jeg litt... Smugveide meg. Skriver ikke så mye om vekta her fra uke til uke. Synes ikke det er superviktig. Men den ser ut som den er tilstede i hvert fall.
Noe som virkelig har undret meg er at jeg har hatt litt problemer med huden i det siste. Den har rett og slett vært litt uren og kvisete. Men etter at jeg startet på ketolyse hun i ansiktet blitt veldig bra. Kanskje er det kulden? Det er jo rart at den er "finere" nå som jeg spiser så fet mat.... Noen andre med erfaringer?
I morgen er jeg bedt på fest. Går det an å ta seg en bytur på ketolyse? Altså alkohol?
Du kan drikke rødvin i hvert fall. Vodka tror jeg går greit, men husk å blande med sukkerfritt blandevann. Og når man er på ketogen diett, må kroppen først forbrenne alkohol før den kan brenne fett. Dermed kan du oppleve litt stagnasjon den første dagen etter en fest. Men det går jo over 
Husk også at en generelt tåler mindre mengder alkohol på ketogene dietter, så ikke ta helt av 
|