Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-10, 02:08   #14
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Den aller første barnematen

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Dette med nøtter sa jeg jo at jeg ikke er sikker på. Og grunnen til det er vel nettopp at det er delte meninger om det. Men hvis en på fem måneder evt ikke kan ha nøtter og egg (delte meninger der også), så er det et veldig bra tips til litt større babyer/småbarn. Og det var slik det var ment også.

Det er vel ingen som gir MME til barna, eller blander det i grøten fordi at det er SUNT akkurat.. det er jo noe man evt bruker fordi at det er siste utvei! (etter som oftest jævla mye smerte, blod (bokstavelig talt) og tårer)

Hele nøtter skal man ikke gi før de er større nei, men etter ett år kan de stortsett spise det som er, bare det er delt opp i fornuftige størrelser