|
Sv: Gir snart opp
Husk at med ketolysedietten mister du en del mineraler og sporstoffer som kroppen trenger! Dette kan/BØR du dekke inn igjen med å drikker en god del Farris, spise Selen og Krom!
Selen og Krom skal ikke tas samtidig, men fordeles utover dagen.
Siterer fra Ketolyse.no: "Selen+Sink vitamintabletten tas til lunsj. Det er viktig at selentabletten som skal tas til lunsj, ikke tas samtidig som krom+Kalsiumtablettene, da opptaket hemmes hvis begge tablettyper tas samtidig"
og
"Krom er viktig for insulinets virkning, det motvirker insulinresistens og dermed forbedres sukkerforbrenningen og fettforbrenningen blir bedre.
Kalsium utskilles i urinen i forbindelse med ketolysekuren og er derfor tilsatt kromtabletten for å opprettholde kroppens kalsiumbalanse.
Krom+kalium+Kalsiumtablettene tas morgen og middag. Det er viktig at de ikke tas samtidig med selentabletten som skal tas til lunsj, da opptaket hemmes hvis begge tablettyper tas samtidig."
Denne er også fra Ketolyse.no:
Vekttapet stagnerer
Hva skal jeg gjøre, vekten går ikke ned selv om jeg har utslag på stixen?
Les avsnittet "Problemer og Bivirkninger" nøye. Kanskje mosjonerer du såpass at du i en periode bygger muskler i tillegg til at du forbrenner fett? Du vil merke det ved at klærne blir løsere, selv om vekten står bom stille. Det er forbigående, og du vil også få en fastere kropp når du får mer muskler. Og med musklene får du en større ”motor” til å forbrenne fett, så bare gled deg og hold ut!
Var ikke det oppløftende???
Nå har jeg levd uten Ketolysekuren i nesten 1 1/2 år, men har nettopp begynt på an igjen. Etter å ha tilbrakt en del tid her inne, og sjekket ut div.lenker og oppskrifter, er jeg mer motivert enn noen gang. Så da må jeg dele litt av min motivasjon med deg, tenkte jeg :-)
Jeg for min del opplevde hodepine og svimmelhet om jeg ikke drakk nok og glemte å spise mineraltabelettene noen dager. I tillegg føler jeg, (jeg sier føler, for jeg kan ikke garantere) at vekttapet stoppet litt opp fordi kroppen ble i ubalanse med væsker og div.stoffer som den trengte...
Ville også bare nevne at denne gangen har jeg ikke tatt frem vekten. Jeg liker ikke at den forteller meg om jeg skal ha en god eller en dårlig dag, alt avhengig av om jeg har vært flink eller ikke.
Jeg følger kuren, men velger å kjenne etter på kroppen, følelsene, humøret og klærene, at ting går rette veien. Dette var noe jeg fant ut av halvvegs i kuren, forrige gang jeg brukte kuren. Funket for meg i den forstand at jeg følte meg myyye friere. Eller hadde "Frihet under ansvar" ..... vel, uansett... dette var mange tanker fra meg. Håper du holder ut! ;-)
|