Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-04, 17:06   #6
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av cathrine

Jeg har jo ikke spist annet enn svinefile(er magert),sopp/løk surret i fløte og salat....det er jo ikke akkurat feit mat???
Også har jeg ikke så vondt at jeg ikke kan gå altså!! Det er bare skikkelig vondt,men jeg overlever liksom....det er bare litt vanskelig å bøye seg,vil liksom ligge rett ut i strekk....tror dere virkelig det kan være gallestein ??
-Kanskje det bare er litt hold.....som varer litt lenger og er en smule vondere...

Det du beskriver er helt typisk gallestens smerter. Spesielt det med at du vil legge deg helt i strekk. Jeg lå omtrent i bue bakover da jeg hadde anfall. Sopp/løk/fløte er greie hverfor seg, men veldig mange med gallesten reagerer på kombinasjonen av de tre sammen (jeg gjorde det !!). Mormor sa alltid om løken "kan ikkje ha det for galden". Det er ikke bare feit mat som utløser anfall. Løk, fløte sopp i kombo, krydret mat..... Som nevnt reagerte jeg til slutt på alt untatt rista loff & vann !!

KOM DEG TIL LEGEN !!!!

Hvis det er gallesten blir det ikke bedre. For hvert anfall vlir det bare verre og verre. Om du ante hvor mange ferier jeg har ødelagt .....