Opprinnelig lagt inn av Frøy, her. Hehe Ja, det er sant, det er fint med det håndlagde preget Kanskje det blir spinning på meg også en gang i fremtiden ... Riktig gjettet Ja, er takknemlig for det jeg lærte av håndarbeid der Har tenkt litt på å farge garn selv, vet Elisabeth Doherty (amigurumi-skaper) gjør det. Det er vanskelig å få tak i riktige farger noen ganger, f eks virker det som om det er umulig å oppdrive bomullsgarn med gyldne/brune toner, det er bare gråaktige å få tak i.
Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.
Hehe Ja, det er sant, det er fint med det håndlagde preget Kanskje det blir spinning på meg også en gang i fremtiden ... Riktig gjettet Ja, er takknemlig for det jeg lærte av håndarbeid der Har tenkt litt på å farge garn selv, vet Elisabeth Doherty (amigurumi-skaper) gjør det. Det er vanskelig å få tak i riktige farger noen ganger, f eks virker det som om det er umulig å oppdrive bomullsgarn med gyldne/brune toner, det er bare gråaktige å få tak i.
Drops har vel tre ulike bomullskvaliteter med både brune og gyldne toner, har du sjekket de? Drops Safran i 100% Egyptisk bomull Drops Paris i 100% kjemmet bomull Drops Muskat i 100% merc. egyptisk maco bomull