Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-10, 10:31   #386
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.

Monica: Jes synes fase en og to er vannskelig, men de er tydelig da, på en måte. På fase tre blir alt mer diffust. Gjør det noe om jeg spiser 20 nøtter da? Eller et par skjeer med rømme? Jeg gruer meg litt, for jeg kjenner meg selv og hvor lett jeg kan falle utenfor. Det du beskriver virker veldig godt gjennomtenkt, men heller ikke så langt fra fase 3! Så DERFOR håper jeg du ikke forlater oss her Vil gjerne høre hvordan du klarer overgangen til vanlig mat osv.

Gleder meg til bilde!

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Enig med Mille-Monica må ikke bli bortevekke nei!!

Tusen takk for alle tilbakemeldingene ....så ikke alle kommentarene før jeg skrev alt som står over. Summa summarum....jeg skal følge alt jeg skal bare ikke ha mer produkter. Vibeke 67...TUSEN TAKK for masse bra info. Du beskrev det akkurat slik jeg har planlagt fremtiden og hvordan jeg føler det. Godt å høre at det funker uten prduktene. Jeg har ingen problem med å følge Fase: a,b og c. Da kan jeg kanskje kalle meg i ED alikevel...men det er alt dette jeg må ta opp med hun sykepleieren da. DERE skal få full rapport!
Nå MÅ jeg pakke!!!! En vakker, tynn dag...skulle vi alle møttes til et glass vin......og skravla sånn skikkelig!