|
Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av Titti, her.
Hei dere.
Så koselig å komme innom her og lese, synes vi er blitt en fin gjeng jeg.
Når det gjelder antall kilo ned, så har jeg første mål som 10 kg før jul og deretter håper jeg å gå ned ytterligere 5 kilo til påsken 2011. Da har jeg satt meg mye lavere mål enn før, eller høyere heter det kanskje, dvs jeg har ikke lenger naive drømmer om å bli superslank, men finne trivselvekt og ikke minst bli der!! Som sagt har jeg slanket meg halve livet og er nå 36 år, de neste 36 årene vil jeg helst la være å tenke slanking og bare spise sunt og holde vekta.
Monica, jeg synes det virker som du har en god plan og vi dømmer ingen som går bort fra ED-produktene, de er som du sier bare en drahjelp, alle skal vi jo over til vanlig mat til slutt!!!Men håper som de andre er at du fortsetter å bli med i denne tråden og forteller oss hvordan det går.
Kunne vært interessant og lese den boka, men tre glass vin om dagen, blir man ikke avhengig da? og ikke minst, vondt i hodet hver morgen. 
Så søt du er Mille. Ser tydelig forskjell ja!! Kjempbra.
Men nå er det nattinatt på meg. Gikk forresten supert på trening, men som de tre andre gangene jeg har trent i det siste får jeg hodepine etterpå. Noen som har opplevd lignende, er det meningen at vi skal trene i fase 2?
Enig med deg Titti, tre glass vin om dagen er for mye for meg. Men denne dama var godt voksen, hadde ikke barn booende hjemme lenger og var kommet i neste fase av livet...så hun om all den vinen 
...der er ikke jeg. Men litt lavkarb.- knekkebrød til frokost og noen youghurter av og til. Er ikke så veldig glad i de, men kjenner jeg trenger å variere litt! Så jeg blir jo på en måte i fase 3 uansett! Det spørs om jeg ikke får kjeft av hun sykepleieren, men det er vel opp til oss selv...
For min del må det bli lavkarbo-prinsipp resten av livet. Jeg er 32 og har tenkt på slanking så lenge jeg kan huske. Nå vil jeg ikke det mer..
Mitt mål er også å bare finne trivselsvekt og ikke tenke ordet slanking mer. Det er fryktelig negativt å egentlig gå rundt å angre hver dag fordi man skeier ut og egentlig vil ned i vekt. Tror det gir en knekk i selvfølelsen gang på gang og til slutt har man gitt opp seg selv.....
...derfor er dette siste gang for meg også!
Jeg håper inderlig jeg alltid kan være med her . Det er jo ikke bare ED som gjør at vi har en god kontakt, det er den positive stemningen, gode humoren og masse oppegående herlige folk! Men jeg er nå i Fase 2 frem til 15.des! Så en riktig ED-rype er jeg ennå 
Nå er frokosten inntatt og nå må jeg pakke bag'en. Skal trene og ha badstue idag, passer bra når det er 10 minus grader ute.... Nå har alle unntatt mannen hatt omgangssyke så nå er jeg lei av å være hjemme. Ut å se litt folk idag å få nye impulser
Titti: anngående hodepine etter trening....det er det jeg mener med at jeg må ha mer energi om dagene. Jeg trener 3 ganger i uken- både styrke og kondisjonstrening. Før jeg giftet meg ble jeg også aerobicinstruktør på Sats....så når jeg trener gir jeg alt jeg har, men jeg kjenner at jeg ikke har så mye alikevel. Det syntes jeg er fryktelig kjipt! Prøv å få i deg mer salt og så vann. Ved trening minster du masse salter og mineraler gjennom svetten og skyller endel vekk ved mye inntak av vann under trening. Så det kan være en av grunnene til at du får hodepine. Husk for all del å ta en ekstra bar eller en pakke kjeks ekstra den dagen du trener!
...strålende helg til alle mann....utrolig hvor fort uken går!!!!!