|
Sv: Den store felles ED-tråden
Hei dere. 
Så koselig å komme innom her og lese, synes vi er blitt en fin gjeng jeg. 
Tusen takk for gode råd og støtte, jeg vet dere er inne på noe, samtidig så har denne kroppen alltid tviholdet på kiloene og jeg har vært en jojo-slanker halve livet omtrent, og jeg har testet ut mye, de siste tre årene har det gått i lavkarbo og det vet jeg at jeg vil fortsette med resten av livet, men akkurat nå vil jeg så gjerne gå ned de kiloene jeg skal først og jeg er så redd for å spise for mye og stagnere kroppen enda mer. ED er jo lagt opp i forskjellige faser og da skulle man jo tro at det var riktig å følge dem slik det er lagt opp....men det er kanskje også noe med at jeg har gått på ED en gang før som gjør at jeg ikke går like raskt ned denne gangen...
Når det gjelder antall kilo ned, så har jeg første mål som 10 kg før jul og deretter håper jeg å gå ned ytterligere 5 kilo til påsken 2011. Da har jeg satt meg mye lavere mål enn før, eller høyere heter det kanskje, dvs jeg har ikke lenger naive drømmer om å bli superslank, men finne trivselvekt og ikke minst bli der!! Som sagt har jeg slanket meg halve livet og er nå 36 år, de neste 36 årene vil jeg helst la være å tenke slanking og bare spise sunt og holde vekta.
Monica, jeg synes det virker som du har en god plan og vi dømmer ingen som går bort fra ED-produktene, de er som du sier bare en drahjelp, alle skal vi jo over til vanlig mat til slutt!!! Men håper som de andre er at du fortsetter å bli med i denne tråden og forteller oss hvordan det går.
Kunne vært interessant og lese den boka, men tre glass vin om dagen, blir man ikke avhengig da? og ikke minst, vondt i hodet hver morgen. 
Så søt du er Mille. Ser tydelig forskjell ja!! Kjempbra. 
Men nå er det nattinatt på meg. Gikk forresten supert på trening, men som de tre andre gangene jeg har trent i det siste får jeg hodepine etterpå. Noen som har opplevd lignende, er det meningen at vi skal trene i fase 2?

|