Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-10, 01:25   #1
Lava
Seniormedlem

Lava sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Innekatt, forslag til aktivisering?

Har nettopp flyttet og katten min på 4,5 år har blitt innekatt..

Hun er svart og flott, (veldig lik Photo sin Zappa) og hun elsker å være ute! Hun leker med alt hun finner ute, alt som rører seg og selvsagt en super musejeger og fuglefanger.

Jeg ser hun kjeder seg nå, når hun bare må være inne, og lurer på hva jeg kan gjøre for at hun skal ha det bedre.
Vi leker mye med henne, med de tingene hun liker, feks en pinne med fjær på som hun nå snart har bitt i stykker.
Hun er kresen i maten, slikker bare i seg sausen på ferdigposene med kattemat. Hun spiser til nød rå kyllingbiter, men lite annen restemat. Uansett hva det er..

Vi har klorestativ som hun ikke ser vitsen med, og hun har 140 kvm å boltre seg på, + hun kan lufte seg på en liten veranda. Som hun ikke kan hoppe ned av. Vi bor nå midt i sentrum, og jeg ønsker ikke å slippe henne ut i trafikken her!

Noen som har innekatter og som har noen tips til oss?

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat