|
Sv: Dårlig vektoppgang hos ettåring
Opprinnelig lagt inn av nellie, her.
Hehe, nei, det er bare ikke så lett å ikke bekymre seg.. Har tross alt ansvaret for det lille livet
I dag har hun spist en porsjon havregrøt med smør, ei brødskive med fiskepudding, smør og majones, en porsjon til med havregrøt med masse smør og bringebærsyltetøy, 1 klementin, 1/2 banan og en god porsjon kyllingfilet, kålrotstappe og dressing, med en god klikk smør i kålrotstappa.
Ikke akkurat eksemplarisk, men hun var hos mamma frem til middagen og der får hun spise som dem.
Synes fortsatt hun spiser som en hest, jeg
Oj, det var mye! Tror ikke du skal bekymre deg nei, de styrer matinntaket greit selv 
Opprinnelig lagt inn av nellie, her.
Vil jo helst at hun skal ligge unna melk og kneipp og alt sånt, men har for lenge siden skjønt at det ikke er noe vits i å håpe på at resten av verden skal rette seg etter mine ønsker der. Hun begynner snart i barnehagen og der er det melk og frukt i lange baner. Ser ikke noe poeng i å gjøre en sak ut av det akkurat.
Måtte le litt når jeg stakk innom butikken etter jobb i dag. Var en gjeng med gutter på type 13-14 år der, som hadde vært inne og shoppa for skolen. Det gikk i sjokolademelk, melkesjokolade og sjokoladeboller liksom Grøss! Sånn er det blitt! Tror det er veldig naivt å tro at man kan hindre barna sine i å "bli sånn".
Fokuserer mest på å ha et godt grunnkosthold i bunnen. God sunn mat hjemme, også får resten bare gå sin gang. Skal hvertfall ikke være noe veldig fokus på å måtte spise "riktig" hele tiden..
Halleluja! Sånn tenker jeg og