Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-10, 20:48   #19
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hortons, evt. andre hodepiner og lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

Jeg har hatt Cluster hodepine siden 1985.. Var typ prøvekanin en periode, med nye medisiner. Ingenting hjalp. Hadde litt hjelp av oksygen en periode, vandra rundt med flaska mi overalt
Smertene av disse anfallene er Jæ.... Jeg ble gjerne liggende hele uka, hovna opp på hele venstre side av ansiktet. Rant fra øye og nese. Det går nesten ikke ann å beskrive for noen som ikke har opplevd det sjøl..
Hadde ofte anfall, noen ganger med bare få dager mellom de.
Begynte på lavkarbo 1 mars dette året. Har hatt 3 anfall etter det! TRE!!! For meg er dette utrolig
Ingen tvil om at kostholdet har gjort susen.
ALDRI MER høykarbo

Tusen takk for fantastisk oppløftende svar! Jeg har videresendt det til min venninne og håper hun tar til fornuften og prøver lavkarbo altså! For hun er sta som et helv*** og selv om hun fikk et kjempeanfall etter inntak av masse sjokolade og kaker forleden dag er hun ikke overbevist om at det skyldes sukkeret, det kunne jo kommet allikevel...

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat