Tråd: Energiboost
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-10, 18:06   #6
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Energiboost:)

Opprinnelig lagt inn av kirami, her.

Tusen takk Kjempehyggelig med støttende ord
Mange gode råd her Vet du hvor man får kjøpt lavkarboproteinpulver?
Har nok dvesverre ikke vært lenge nok på lavkarbo til å få no fordel ved dette, men er vant med å trene mye, så det skal nok gå bra
Jeg må være gæærn, men jeg gleder meg som en unge

Jeg bruker scitec nutrition (billigst hos proteinfabrikken tror jeg) sitt sjokoladepulver - det smaker til og med godt sammen med vann!! Jeg bruker ikke en hel porsjon i en smoothie, så jeg ender opp med ca 2 -3 gram karbo pr smoothie av cottage cheese, proteinpulver, fløte, vann og pulverkaffe, litt fibermix fra spisdegslank og litt flytende natreen. (ikke nødvendig pulveret er kunstig søtet fra før av).

cappuchino-smoothiesen fra spisdegslank berger stadig en dag - som akkurat NUH når jeg skal å trene med pt om bare en time og nettopp kom inn døra og ikke har spist siden lunsj (og det va'kke mye for jeg glemte smoothiesen hjemme... ) - så nå har jeg drukket en protein/fløtesmoothie og spist en liten skaldemankjøttkake jeg hadde igjen med litt dressing - så da skal nok treningen gå greit

Og ja du er litt gal som går på slikt - jeg er jo kjempesliten etter EN time!!! Lykke til ihvertfall!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat