Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-10, 17:52   #5
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg startet en irritert-tråd

Det ligger latent hos mennesket (det friske, vel og merke) et ønske om å hjelpe. Når jeg ser tjukkaser på TV har jeg bare lyst å rope "FLØTEEEE! FÅ DEG LITT FLØTE" til dem. Fordi jeg vet at det funker for så mange! Det har hjulpet meg, og da kan det hjelpe andre. Ikke bare kan, men det vil hjelpe! For ingen er ressistente for fett. For alle ressistente for karbohydrater - siden kroppen ikke har lært seg å takle dette gørret. Jeg kaller det helvettesingrediensen.

Det er flott at så mange her inne blogger. Jeg leser mange selv om jeg ikke kommenterer alltid. Jeg blogger jo selv, og selv om ingen har henvendt seg til meg for hjelp eller råd via bloggen, så jeg mange tilbakemeldinger fra menneskene fysisk rundt meg. Og den støtten jeg har er bare helt utrolig. Nå er det mamma (som også har lagt om kostholdet og gått ned 11 kg på samme tidsrom som jeg) som er min beste støtte, men forumet og alle dere her inne samt mine beste venner er både inspirert av det jeg gjør og gir meg positive tilbakemeldinger. Og når det går trått, så gjør de sitt ytterste for å ikke ta med sprekk-mat i mitt åsyn. Flytter på sjokoladeskålen, spiser frukten sin en annen plass og snakker med meg om mat for å øke apetitten min. Det er engler på jord.

Irritasjonstråden din er flott. Og det du gjør er flott. Fortsett med det.
Hvis du kan hjelpe ett overvektig menneske få livet på rett kjøl, da gjør du igrunn ganske mye som helsevesenet ikke klarer. Tenk på det.

Stolt av deg!

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat