Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-10, 16:23   #375
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Grattis med nedgang, Monica.
Og Mille, satse på at vekta er riktig.

Litt smålei produktene jeg også, eller jeg har jo mine favoritter, så det går greit, mer lei av at ED ikke ser ut til å funke så godt på meg lenger og at vekta har stått stille de to siste ukene. Føler selv jeg er veldig flink og følger opplegget, utenom julebordet, men da holdt jeg meg til lavkarbo utenom desserten.

Hexenberg anbefalte meg å begynne på Spis deg slank, men jeg vet ikke helt. Får se det an over nyttår hvertfall. Skal på ny kontroll den 14.des....
Og da er det etter planen fase 3 på meg også....

Men nå skal jeg ut og handle inn litt mat til helgen og så er det prøvetime på et Easy-life senter i byen, fikk nyss om at vi får god rabatt gjennom jobben der, så jeg må teste ut det først før jeg melder meg inn på Spents....

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat