Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-04, 11:56   #328
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk
Talking

Hele norges servicepartner - Biblioteket - og ting de må svare på...

1. Har dere bøker her?
  2. Har dere en liste over alle bøker som er skrevet på engelsk?
  3. Har dere en liste over alle bøkene jeg har lest?
  4. Hvor er informasjonsskranken? (Dette spørsmålet ble stilt av en person som hadde et skilt hengende over seg der det stod "Informasjon".)
  5. Jeg fant et bra sitat i en bok jeg leverte inn i forrige uke, men jeg glemte å skrive ned tittel og navn på forfatteren. Boken er stor og rød og jeg fant den lengst opp på en hylle. Kan dere finne denne boken til meg?
  6. - Har dere bøker om kunst?
    - Ja, er det noen spesiell kunstner, periode eller stil De tenker på?
    - Nei.
    - Da får De se gjennom alle de 120.000 bøkene vi har og se om De finner noe De liker.
    - OK…
  7. - Jeg har et maleri av Vincent Van Gogh. Maleriet er blått med stjerner på. Vet De hvor jeg kan få maleriet verdsatt?
    - Står det "'Metropolitan Museum of Art" helt nederst? Det gjør det ja… OK. Vet du, da er det nok en plakat som er kjøpt i museets suvenirbutikk. Jeg tror verdien er sånn ca $10.
  8. Har De noen bøker med fotografier av dinosaurer?
  9. Jeg trenger et fargefoto av Christopher Columbus og Sokrates…
  10. Hvorfor har dere ingen bøker av ISBN? Han har jo skrevet en masse bøker.
  11. - Jeg leter etter en globus.
    - Det står en på bordet der borte.
    - Nei, den er for liten. Har dere ingen i naturlig størrelse?
    (Etter en kort pause) - Jo det har vi, men den er dessverre i bruk akkurat nå…
  12. - Jeg skal skrive en to-siders hjemmeoppgave om den andre verdenskrig, kan De hjelpe meg?
    - Tja, hvilken del av krigen tenkte De på?
    - Del? Jeg tenkte å skrive om alt.
  13. Er kjelleren en trapp opp? (Spørsmål stilt ved informasjonsskranken i kjelleren.)
  14. Jeg leter etter en liste med lover jeg kan bryte slik at jeg ikke kan bli tatt for noe.