|
Sv: Dårlig vektoppgang hos ettåring
Nei, har ikke lyst til å ha for mye fokus på maten jeg heller, sånn åpenlyst, men er heller ikke hypp på å få en sutrete unge hjem fra barnehage, de få timene man da har til å kose seg, fordi de har vært høye på sukker hele dagen, og blodsukkeret er på vei ned når man skal hente.. Derfor jeg hååper at det skal finnes/at man får plass i sukkerfri barnehage den dagen vi har kommet så langt. =)
Gubben fikk omtrent bakoversveis da jeg sa at jeg ikke ville lære ungen hva sjokolade og sukker er for noe, og at jeg helst ser at ikke besteforeldre lærer dem det heller.. De vil tidsnok bli introdusert for det.. Han er redd for at de andre ungene skal le når vår ikke vet hva sjokolade er.. Ha-ha... søtt da.. Tror ikke det er noen fare for at den ikke skal få med seg det rimelig kjapt.. =)
Frukt ser jeg ikke noe galt i. Du gir ikke frukt til datteren din eller? Har fremd bare et nurk i magen, jeg da, så har ikke fått testet ut noen av mine "bestemte" meninger i praksis ennå..