Tråd: Gruff ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-10, 11:12   #15
kirami
Medlem

kirami sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Askim
kirami er på en erverdig vei

Sv: Gruff ...

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

...og her blir du også! jeg tror det hjalp å spise generelt så lenge i starten, fikk økt stoffskiftet, og redusert utrolig mange plager som muskel- og leddsmerter, leste fryktelig mye om mange retninger innen lavkarbo også Kunnskap er makt, og i dette tilfellet er kunnskap makt over mitt eget liv og helse
Tror at det at jeg har tenkt mye mentalt i skiftet har hjulpet - og det var faktisk spisdegslank boka med Thor Foseid sine kommentarer om hvordan kroppen vil kreve karbo på forskjellige måter (på samme måte som når man har sluttet å røyke...) og at er man bevisst på dette, har alternativer klar, og har planlagt og handlet slik at man har mat i huset - så klarer man å overvinne disse kravene. Nå har jeg holdt på i 15 mnd +/- og jeg ser jo at jeg må fremdeles være obs på disse kravene som kommer når jeg har en dårlig dag feks
Så - du som har vært så flink og gått ned så mye - dette klarer du! Gjør det til en livsstil heller enn en rask slankekur så slipper du også å gå opp igjen senere.

Ja blir nok her ja Og er enig med deg når du sier det er viktig med kunskap. Det er i alle fall veldig viktig for meg, spesielt nå som jeg har gitt meg på en diett som går såpass i mot de normene en har fra før. Syns også det er kjekt å kunne komme med noen svar om folk skulle reagere eller lure ang dietten:P
Har ellers vert heldig. Ikke savna noe karbomat i det hele tatt. Har kommet meg gjennom fødselsdager, fester og liknende uten problemer. Og jeg var en innbitt kakemoms, så det er jeg stolt av:P
Selv om vekta ikke har rørt seg noe særlig i det siste, kjenner jeg hvor bra det er for kroppen magen er fin, humøret og energien er mye hjamnere og kjenner jeg rett og slett fungerer mye bedr enn før

kirami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat