Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-10, 10:44   #30
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Dårlig vektoppgang hos ettåring

Vil jo helst at hun skal ligge unna melk og kneipp og alt sånt, men har for lenge siden skjønt at det ikke er noe vits i å håpe på at resten av verden skal rette seg etter mine ønsker der. Hun begynner snart i barnehagen og der er det melk og frukt i lange baner. Ser ikke noe poeng i å gjøre en sak ut av det akkurat.

Måtte le litt når jeg stakk innom butikken etter jobb i dag. Var en gjeng med gutter på type 13-14 år der, som hadde vært inne og shoppa for skolen. Det gikk i sjokolademelk, melkesjokolade og sjokoladeboller liksom Grøss! Sånn er det blitt! Tror det er veldig naivt å tro at man kan hindre barna sine i å "bli sånn".

Fokuserer mest på å ha et godt grunnkosthold i bunnen. God sunn mat hjemme, også får resten bare gå sin gang. Skal hvertfall ikke være noe veldig fokus på å måtte spise "riktig" hele tiden..