Opprinnelig lagt inn av kirami, her. Så utrolig flink du har vært.Og syns du virker flink til å ta det med ro og ha lansiktige mål. Der skulle jeg vært flinkere!! Og så utrolig flott du hr funnet et kosthold som holder magen i god form Jeg vil si meg heeelt fersk i lavkarboverdenen. Begynte på easylife i september og snubla over forume her i min søken om infomasjon om ketose Begynte og lese og syns det virka helt topp, så her er jeg
Opprinnelig lagt inn av kirami, her.
Så utrolig flink du har vært.Og syns du virker flink til å ta det med ro og ha lansiktige mål. Der skulle jeg vært flinkere!! Og så utrolig flott du hr funnet et kosthold som holder magen i god form Jeg vil si meg heeelt fersk i lavkarboverdenen. Begynte på easylife i september og snubla over forume her i min søken om infomasjon om ketose Begynte og lese og syns det virka helt topp, så her er jeg
...og her blir du også! jeg tror det hjalp å spise generelt så lenge i starten, fikk økt stoffskiftet, og redusert utrolig mange plager som muskel- og leddsmerter, leste fryktelig mye om mange retninger innen lavkarbo også Kunnskap er makt, og i dette tilfellet er kunnskap makt over mitt eget liv og helse Tror at det at jeg har tenkt mye mentalt i skiftet har hjulpet - og det var faktisk spisdegslank boka med Thor Foseid sine kommentarer om hvordan kroppen vil kreve karbo på forskjellige måter (på samme måte som når man har sluttet å røyke...) og at er man bevisst på dette, har alternativer klar, og har planlagt og handlet slik at man har mat i huset - så klarer man å overvinne disse kravene. Nå har jeg holdt på i 15 mnd +/- og jeg ser jo at jeg må fremdeles være obs på disse kravene som kommer når jeg har en dårlig dag feks Så - du som har vært så flink og gått ned så mye - dette klarer du! Gjør det til en livsstil heller enn en rask slankekur så slipper du også å gå opp igjen senere.