|
Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.
Hva med å bytte ut sjokoladen med noe annet. F.eks. hver dag du klarer å holde deg unna sjokolade, så kan du skrape ett slikt "griseflax"? Eller noe annet ikkespiselig. Ikke vet jeg, tenker høyt her like mye til meg selv altså.
Monica: så utrolig kjedelig å være syk, det er lov med litt honning da. Du har jo et godt poeng når du sier at opplegget må justeres med noe vi trives med! Er overbevist om at du kommer til å nå målet ditt! På måten du skriver på virker du urokkelig. Stå på! Tenker du å gå over til fase tre da? Hvor lenge har du vært i fase to nå?
Spennende med ny vekt Mille! Du får se det ann, men høres jo ikke helt feil ut. Det går i rykk og napp....
Enig, bytt ut "kos" med andre ting! I fase 4 er "alt lov" og da kan vi både nyte nøtter, frukt og oliven m.m. skal bli herlig!
Jeg skal jo i fase 3, 15 desember. Da har jeg vært en måned i fase 1 og nesten to mnd. i fase 2. Men det eneste jeg vil gjøre er å ha lavkarbo knekkebrød til frokost. Ellers følge alt annet i fase 3 a,b og c.
Jeg må jo se om jeg går ned i fase 3, men det er jeg helt overbevist om! Har lest en bok som het: "Endelig slank", skrevet av en sykepleier som fulgte Fedon Linbergprinsippene, men hadde sin egen vri. Hun drakk opptill 3 glass vin hver dag, spiste litt nøtter, sukkerfrie drops, tørkede aprikoser til dessert. Hun gikk ned 26 kilo på 5 mnd!!!!!!! Sikkert samme prinsippet som vi følger. Veldig motiverend å lese.
Nå har jeg fått meg et eget norgesglass jeg sparer penger til nye klær! Mannen min kom hjem en dag (etter lønningsdag) å la på 1100,- kr. SÅNN blir jeg motivert av! Mitt mål er å ha noen tusen den dagen målet er nådd og garderoben må byttes ut!
Streber: ...glemte å skrive det isted men super bra at du ikke gir deg. Bare rist deg ut av sjokolade situsjonen, det har jo bare pågått 1,5 uke.......det er jo mye mindre enn din totale tid på ED!!!!!!!
Dette klarer du. Men det er greit å spise litt, så blir man lei situasjonen og så tenker man nytt igjen