Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-10, 18:46   #29
misslinda
Medlem

misslinda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 42
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!

Kjekk diskusjon. Min sønn er nok ikke en av de med veldig høy iq, men han kan mer enn han tror selv, så det må mye oppmuntring til her i huset.

Temperament utbrudd er det heldigvis slutt på, men i dag tok han en skikkelig kule, var hos mor mi på middag og han nekta å spise ørreten. Han spiser det her hjemme, men i dag nekta han, så han fikk sitte med bordet til vi gikk. Når vi skulle gå kom utbruddet. Han begynte å skrike og nekta å røre på seg, skremte vettet av min 2 årige niese, så jeg kasta han rett å slett ut på trappa i kulden, og kasta klærne hans etter han.. så fikk han stå der å skrike.(slem mamma ) Endte med at jeg måtte hale han ut i bilen og reise hjem (det var den turen vi skulle på ). Når vi kom hjem fikk han 2 valg, han kunne si unnskyld for hvordan han hadde oppført seg, eller gå rett i seng. Han gikk rett i seng og sovna med en gang!! JA, Han sover nå!! Hehe..

Sånn kan det bli av og til. Er nok trøtt, selv om han sovna litt over klokken 8 i går. Får håpe at dagen i morra blir bedre ja, for nå sitter jeg å furter her hjemme over at jeg verken fikk meg en tur eller fikk trent..!!

Men en slik dag på over 4 uker er ikke så aller verst vil jeg si da Hehe.. Holder oss til kosten ja