Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-10, 18:10   #38
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Føttene mine sover

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Kjempeinteressant - siden jeg nå synes styrketreningen går knallbra! Løfter mer og er sterkere enn noensinne - sammenligner med i fjor høst da jeg spiste såkalt vektklubb-mat... Dog går det seint alt - har ingen eksplosivitet. Men kan holde på leeeeeeeenge - og det er kjempegøy og kjenne at kroppen kan! Vurdere å øke karber fra 20 til 40 for å se om jeg kan få litt mer futt i treningen framover

Når jeg spiser lite karber så sitter jeg og gruer meg imellom settene Synes det er helt utrolig kjipt. Øker absolutt ingenting. Har ingen eksplosivitet. Dessuten blir jeg utrolig kvalm. Men setter jeg i gang med en kardioøkt etterpå kan jeg holde på i timer.

Men det skal ikke mer enn type 3 Lindbergskiver (som utgjør rundt 21 karber) til før jeg har mye mer futt! Kjenner jeg går tom på slutten, men det holder akkurat.