Tråd: Gruff ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-10, 18:07   #8
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Gruff....

Opprinnelig lagt inn av kirami, her.

Har liksom lyst til å dra, for pleier å være veldig hyggelig, men vet de kommer til å spørre hvorfor, og siden jeg har gått over til ketolyse, følger jeg på ingen måte kursopplegget:P har ikke lyst til å lyve, og sier jeg sanheten, er vel faren for å møte en haug med kommentarer om at det er klart jeg går opp så mye fett som jeg spiser... Tror liksom ikke det hjelper på motivasjonen. Målt meg har jeg gjort regelmessig. har gått inn SYKT mye i livet..faktisk 40cm...men kjennes på buksene at jeg har stått stille der i det siste også... Ellers er dette ikke meningen å syte, for har virkelig trua på ketolysekuren, men er vel heller bekymret på om jeg spiser feil eller tuller det til på en eller annen måte....

Skjønner godt hvordan du tenker - har stått stille i ukesvis jeg også nå... men vet ikke om jeg orker å ta så mye tak før jul - er ikke helt "min" tid denne siste tida før jul Spiser lavkarbo-favorittene mine og koser meg jeg - jeg går jo ihvertfall ikke opp!! Har variasjon på +/- 1 til 1.5 kg og det er greit

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat