Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-10, 17:38   #370
Mille89
Medlem

Mille89 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Streber: Deilig å ikke gå opp! Du har jo tilogmed gått litt ned =D Dette med sjokolade og slikt. jeg vet ikke, men jeg har en venninne som lever vanlig lavkarbo, tror ikke alltid det er så lett for hun å skjønne hvorfor vi ikke kan spise oliven! og slikt. Tenk, når vi er ferdige her! Når vi kommer oss i fase 4. så er så godt som alle utskeielsene her helt lov! Så BRA det skal bli

Hva med å bytte ut sjokoladen med noe annet. F.eks. hver dag du klarer å holde deg unna sjokolade, så kan du skrape ett slikt "griseflax"? Eller noe annet ikkespiselig. Ikke vet jeg, tenker høyt her like mye til meg selv altså.

Titti: Jeg er ofte ganske dårlig med dette med vann. Med mindre jeg tenker over det, så glemmer jeg det lett. Og til tider blir det liksom brus istedenfor. For meg handler det vel stort sett om å ha en flaske i vesken, men jeg er jo en vims, så er ikke alltid jeg husker det. Jeg drikker så mye vanlig kaffe jeg vil ha, og holder meg til grønn te. Endel lettbrus går det også. Alt for å holde seg innenfor rammene av hva som er lov.

Monica: så utrolig kjedelig å være syk, det er lov med litt honning da. Du har jo et godt poeng når du sier at opplegget må justeres med noe vi trives med! Er overbevist om at du kommer til å nå målet ditt! På måten du skriver på virker du urokkelig. Stå på! Tenker du å gå over til fase tre da? Hvor lenge har du vært i fase to nå?

Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat