Hei folkens! For en natt...hatt omganssyke! Jeg som skulle ha veiedag idag. For den sakens skyld er det jo bra, men det blir jo ikke riktig når kroppen er helt tom! Jeg hadde gått ned 1,2 kilo på to uker! Men skrev bare en! Går sikkert opp til imorgen. Må ha en ny veiing da. Jeg føler i kroppen at jeg har nådd et platå, men merker det på klær. Jeg passer bukser som ikke har passet på 5 år!!!!!! Uten at de strammer noe som helst. Så nå glir jeggreit inn i str.44 Har spist en bringebærkjeks idag og orker ikke noe. Har vært helt tom og vondt i kroppen. Så nå måtte jeg ha noen sunne karbohydrater, har drukket to kopper grønn te med litt honning i begge koppene. Etter å ha drikt de ble jeg varm, bedre og mye piggere med en gang! Ikke noe mer karb. enn det altså. TITTI: Jeg sliter også med å få drikt nok vann. Tror noen ganger jeg er sulten, tar meg et stort glass vann og føler meg straks mye bedre! MEN; nå om dagen er jeg fryktelig lei ED-produktene. Jeg er like bestemt på å være konsekvent, men dårlig motivert for å lage maten. Enig med Mille89 at jeg må lage en god varmrett en gang om dagen! Blir kjedelig med kjeks og barer og desserter! Jeg skal ha en alvorlig samtale med sykepleieren 15.des om at jeg er lei. Jeg vil veldig gjerne veie meg annenhver mnd. lage lavkarbo-knekkebrød til frokost og ellers lage proteinmåltider og salat/grønnsaker og ha 2 ED måltider som mellommåltid. Skal nå høre....det viktigste er at vi er konsekvente. ALT i meg vil nå målet mitt!!!!!! Idag har jeg gått ned mer enn det jeg har igjen! Men er vel omganssyken sin skyld...... ...vi må aldri gi oss! Bare justere opplegget så det er noe vi trives med! Man skal ikke få dårlig forhold til mat. Da begynner man å skeie ut. Aprops godteri som er lov, har jeg tatt meg noen pastiller uten sukker og en tyggis i ny og ne hvis ånden er uutholdelig men holder meg langt unna sjokolade uansett om det er ikke sukker i de. Da faller jeg lett i gammel vane om å ha mest lyst på det og gå å småspise hele veien.... Takk for knekkebrød oppskrift