Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-10, 13:54   #98
christine76
Medlem

christine76 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 49
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Novemberskravletråden til 30+

Jeg har vært i London i helgen og frem til i går kveld. Fått shoppet litt, men ikke så mye som jeg hadde tenkt, så jeg har fremdeles desperat bruk for ny vinterjakke, en ny bukse og noen gensre. Ingenting fra i fjor passer..

Har også spist utrolig mye god mat. Det er mer komplisert å spise lavkarbo på reise, spesielt småmåltider i farten, ettersom det meste sånt er basert på brød i en eller annen form. Men hvis man bare bruker fantasien litt så går det bra. De selger porsjonspakker med ost i utrolig mange flere varianter enn her hjemme. På markeder er det alltid boder som selger mat som utmerket godt kan nytes uten nudler eller ris, og man blir jo ikke like ofte sulten som ellers heller. Og middager på restaurant fungerer jo alltid bra omtrent. Vi har spist brasiliansk, libanesisk, spansk, meksikansk og indisk mat, som alt sammen fungerte fint på lavkarbo når vi bare unngikk brød og lefser og sånt. Nå skal det sies at ingen av oss var i ketose da, så lite karbo spiste vi ikke. Jeg gjør aldri det, og mannen skal i ketose igjen nå.

Og så har jeg shoppet med meg stor emengder sukkerfri sjokolade og konfekt hjem igjen. Herlig mye større utvalg enn her hjemme. Så nå skal jeg kose meg med konfekt i julen (og vondt i magen)

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat